Bestyrelsen skaber rammerne
Når man sidder i 1. Holtes bestyrelse hjælper man med at udvikle gruppen, komme med ideer til nye tiltag og være med til at arrangere fælles arrangementer for hele gruppen, bl.a. familieweekend, gruppegåtur, A-dag og grupperådsmøde.
Bestyrelsen holder bestyrelsesmøde hver anden måned. Vi mødes som regel til aftensmad i hytten inden mødet - og vi har det altid hyggeligt til møderne, mens vi diskuterer de vigtige emner.
En gang om året holder ledere og bestyrelse en fælles dag. Her laver vi noget sjovt og anderledes, som skal udvikle gruppen.
Har du lyst til at få indflydelse på spejderarbejdet og mere at vide om dit spejderbarns gruppe, så er bestyrelsen en rigtig god mulighed for dig.
Kontakt 1. Holtes formand, formand@1holte.dk, eller gruppeleder, gl@1holte.dk, for at høre mere om arbejdet i bestyrelsen.
Her kan du læse mere om bestyrelsens faste arbejdsopgaver:
Formand
Rikke Fleron er formand for bestyrelsen. Sammen med gruppelederne står hun for planlægning og afholdelse af bestyrelsesmøderne. Hun har løbende kontakt med gruppelederne om udfordringer og sager, der skal håndteres og sikrer at der bliver sat navne og udvalg på opgaveløsning.
- Tidsforbrug: 2-3 timer om måneden
Kasserer
Nimrod Sofer er gruppens kasserer. Han er ansvarlig for at søge og holde styr på tilskudsordninger og ansøgningsfrister i kommunen. Sammen med bogholder og gruppeledere holder han løbende øje med likviditet, budget og regnskab.
- Tidsforbrug: 1 time om måneden
Bogholder
Janne Rahbek klarer som bogholder den løbende bogføring og refusion af udlæg. Hun sørger også for at kontingentopkrævningen er sat korrekt op i Medlemsservice og er medansvarlig for budget og regnskab.
- Tidsforbrug: 1-2 timer om måneden
Revisor
Rasmus Enevoldsen har være gruppens revisor i mange år (og før det kasserer). Han sikrer at regnskabet bliver revideret hvert år inden det sendes ud i løbet af januar måned.
- Tidsforbrug: 1-2 timer årligt